حالم داغونه

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

حالم داغونه

حالو روز الانم از صدقه سری محل سگیه که

نباید به بعضیا میدادم و دادم

.

.

.

.تو زندگی باید ب بعضیا گفت من چشم میزارم تو 

فقط گمشو

.

.

.شخصیت بعضیا این اجازرو بهم میده ک ادم حسابشون نکنم

.

.

.

گاو حساب کردن بعضیا توهین ب مقدسات هندیاس



نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت11:39---4 تير 1393

 بی سواد من با لب تاپ برات پیام نمیزارم با گوشیم اینکارو میکنم به خاطر همین خیلی دقت دو نوشتنم تدارم خیلیم رو صفحه تمرگز ندارم

تورو خدا برو گمشو دیگه داری حالمو با حرفات بهم میزنی . هررررررررری


پاسخ:دلیل مسخره ای اوردی قبول کن املات ضعیفه چون منم با لب تاب یا سیستم نت نمیام یا با تب لت میام یا با گوشی خیلیا این کارو میکنن پس دلیل تراشی نکن بعدش هم کسی که باید گمشه تویی اینجا وب من پس شما هررری


خودم
ساعت19:46---31 خرداد 1393
اما به تو ربطی نداره . اره من تو املا ضعیفم بازم به تو ربطی نداره . میدونی چه دلیلی داره میام اینجا فقط برای اینکه جواب تورو بدم . یا فقط ترو صایع کنم . همین
حیف کاش یه وب سایت داشتم فقط از اعتماد به نفس تو توشش مینوشتم فکر کنم اونایی وب سایتو میخونن خدارو شکر میکنن چون وقتی ببینن یه گاو اینقدر اعتماد به نفس داره چرا خودش که ادمن اعتماد به نفس نداشته باشه . بچه من بزرگتر از اورو ادم حساب نمیکنم تو که دیگه گاوی . پس بازم بهت پیشنهاد میکنم کمتر زر بزنی شاید شاید یه خری پیدا شه تورو ادم حساب کنه هرررررررررر ررر رررررررررررررررر ی .. چیه مگه نمیخواستی گورتو گم کنی پس چرا هنوز هسی .
پاسخ:با امدن اینجا فقط خودتو داری ضایع میکنی هه مشخص شد یه خری پیداشده تو گاورو ادم حساب کرده که انقدر دوربرداشتی بعدشم وب خودم تازمانی هم که امثال تو بیان توش زر بزنن بنده هستم میدونی چرا چون همیشه میگن دهن مردم رو نمیشه بست اما من توانیی سرویس کردن دهنت تو یکیو دارم که در اینباره کسی چیزی نگفته خدایه زبون بهت داده از اینجا تا پاریس فعلا کوتاش کردیم شده قد فاصله قم درگهان تا دروز دیگه بتونی حرف بزنی خوبه خدا دوتا پا بهت داده که راهتو بکشو گورتو گم کنی نمیخوام عفت کلام خودم رو ازبین ببرم وگرنه تو که خیلی زیر سوالی
فک نمیکردم املات انقد ضغیف باشه که تورو رو هم بنویسی ترو


خودم
ساعت17:08---29 خرداد 1393
خیلی خودتو بالا میگیری مواظب باش سقوت نکنی . دارم میگم ادم حسابت نمیکنم تو میگی اگه نیای اینجا دق میکنی .
میگم زر میزنی باورت نمیشه .

حالا که اینقدر فکر میکنی باهوشی که نیستی بگو من کیم ؟؟؟؟؟ .
پاسخ:هرسقوط یعنی شروع پرواز جدید اما من که فعلا تو اوجم و سقوط برام بی معنیه و شما:تنها کسی که املاش در حد لالیگا ضعیفه و از کلمه ی زر نزن استفاده میکنه و تو حرفاش زیاد میگه بچه یه نفر بیشتر نیس و اینکه هر روز میای اینجا برای اثبات اینکه اگه نیای دق میکنی کافی
کسی که تهین رو بنویس توحین یا سقوط رو بنویسه سقوت ضایعه کیه


هممون .
ساعت20:18---28 خرداد 1393
دوباره که تو زر زدی .
به نظر من دهنتو ببندی بد نیست .

بعدشم خوب گاوارو میشناسی ها بهت حق میدو گاوا خودشونو خوب میشناسن .

تقصیر ماها بود که ادم حسابت کردیم .

درهر صور گاو عزیز تابسون بهت خوش بگذره.
پاسخ:با اسم عام بیای یا با اسمای دیگه بازم خوب میشناسمت خوب میدونی که اگه نیای اینجا دق میکنی اینو همه میدونن پس الکی حرف مفت نزن که حوصله تو یکیو ندارم انقد احمقی که خودت میا اینجا نظر میدی که منو کوچیک کنی و به اصطلاح منو نحقیر کنی بی خبر از اینکه همه اینا بی ارزشی خودتو ثابت میکنه با حرفای تو ب چشم کسی نیمدم که با حرفای تو از چشم کسی بیفتم اینو تو اون کله ی پوکت فرو کن دختره ی ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:,

] [ 14:1 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه